شرح وظایف واحد امور اداری
خدمات قابل ارائه به پرسنل:
1- اقدام در جهت تأمین نیازهای نیروی انسانی مدیریت طبق ضوابط و قوانین
2- انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان مدیریت شامل ترفیعات، تغییرات، نقل و انتقالات، مرخصی و... در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
3- هماهنگی با واحدهای مدیریت در پیش بینی و برآورد بودجه پرسنلی
4- جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنل
5- انجام اقدامات لازم به منظور تأمین سهمیه های رفاهی و تسهیلاتی
6- انجام امور مربوط به بازنشستگان و مستمری بگیران
|